MİLENY

Mileny satış mağazaları bir bütündür Mileny adını taşıdıkları sürece " Mileny Mağazacılık Prosedürleri" ile yönetilirler.

Mağazadan mağazaya değişen farklı uygulamalar yapılamaz.

Rehber niteliğindeki bu kitapçık, bu anlayıştan yola çıkarak hazırlanmıştır

 

TARİHÇE

2002 yılında Kurumsal firmaların bayi mağazası olarak perakende faaliyetlerine başlayan mileny, “hızlı moda” kategorisinde konumlanarak ortaya koyduğu başarı ve istikrar sayesinde kısa sürede Türkiye’de ve ileride dünyanın önemli pazarlarında tanınan ve aranan bir marka haline gelmeyi hedeflemektedir.

Kuruluş Süreci

2002 Mağazacılık operasyonu sadece 200 m2’lik bir mağaza ile İstanbul Fatih’de başlamıştır.

2005 İkinci Mileny mağazası İstanbul Yenibosna’da  Eski Diji Alışveriş Çarşısında 180 m2 olarak açılmıştır.

2007 yılında ikinci mağaza İstanbul Ataşehir Ataçarşı’ya taşınarak 150 m2 mağazayla hizmete devam etmiştir.

2008 yılında Ataşehir Ataçarşı’dan Beylikdüzü İstanbul Outlet Alışveriş Merkezine taşınarak hizmete 250 m2 ye çıkararak devam etmiştir.

Üretim ve İhracat Dönemi

2008 Mileny kendi tasarım ve üretimini yapmak üzere organizasyona başlamıştır.

ŞİRKET KÜLTÜRÜ

VİZYON

Hızlı moda kategorisinde dünya lideri marka olmak

MİSYON

Etik değerler içinde kalarak ve çevreye saygılı bir şekilde, karlılık yaratarak şirket ortaklarına ve çalışanlarına fayda sağlamak. Büyümenin ve uluslar arası algılamanın yaratacağı olumlu imaj ile Türkiye imajına katkıda bulunmak. Müşteri odaklı stratejiler ile tüketicilerin hayatlarını kolaylaştırarak ve/veya ihtiyaçlarını rakiplerden daha iyi tatmin ederek topluma fayda sağlamak. Müşteri istek ve trendlerini algılayan kurumsal bir altıncı his yaratarak karı maksimize etmek büyümeyi agresif hale getirerek, Türkiye ekonomisine katkı sağlamak. 

İŞ İLKELERİMİZ

Daima “En İyi” olmak vazgeçilmez hedefimizdir. 

  •          Amacımız, sürekli gelişmek için kaynak yaratmaktır.
  •          Yapacağımız her işte etik değerler içinde kalmak, üstün iş ahlakı ve dürüst çalışma ilkelerine uymak düsturumuzdur. 
  •          En önemli sermayemiz insan kaynağımızdır. 
  •          Yaratıcı ve verimlilik sağlayan, bilgiye açık, çevreye duyarlı, topluma faydalı, müşteri odaklı ve yurtsever olmak çalışan kimliğimizdir.
  •          Müşteri ihtiyaçlarını anlamaya ve çalışmaya odaklanır.